Toivala,

Tosiäijät/Diesel jaettu vuoro, 1+10 ensimmäistä vuorolle. Saa ilmoittautua jonotukseen. Jos Dieselin puolella tilaa, niin toki sinne voidaan myös ilmoittaa jos tosiäijiä yli 10 halukasta vuorolle. Mutta laskun jakamisen kannalta joudutaan merkkaamaan Dieselille, ei tosiäijille ja maksu Dieselin joukkueelle.

Ilmoittautumiset

5
Miika R Ville H Joonas H (mv) Janne Välimaa Eeli Leppänen mv
34
20
JOJO Ville K Riba Sami Veltsu Kettu Jarno Juti Teemu T Nipa Teemu H (mv) Tuomas S Jyri N Juuso P Veli-Pekka P Tomi S Laku Pekka K Joona V Haba

Kommentoi...

Jouni

Merkatkaas lauantain vuoro, Kalpan pelikin on samaan aikaan, niiin kysellään täydennyksiä ajoissa.

Jouni

Mokke löytyis, mutta tartteis kyydin keskustasta.

Jouni

Janne V lupas hakea Eeli MV:n keskusta jos saadaan tarpeeks ukkoja kentälle muuten. Dieselillä on 10kp, niin tasataan ukot ja eiköhän saada ihan ok pelit!

Jouni

Joonas h menee dieselin maalille

Joonas ilmoittautui in

Kiisselin päässä

Tosiaan Dieselin kanssa tasataan ukot, niin molemmille löytyy vaihtopelureita 💪

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot