Tosiäijät, tuo Sawon kiekkoilun hiomaton timantti, Kallaveden Boston Bruins, jota hiotaan pari kertaa viikossa yhä kirkkaammaksi. Pelataan Harraste A, sekä +40 sarjaa, huikealla menestyksellä, A sarjassa on jopa kannua nosteltu ja Pappaosastollakin melkein joka kausi voitettu jokunen peli. Henkinen koti joukkueella on Tuplajäillä jo vuodesta 2006 tai 2007.

Laji Jääkiekko ja harrastejääkiekko
Kotipaikka Kuopio
Sarja Harrastesarja
Jäseniä 57
Jouni

Merkatkaas launtain vuoro, taitaa saada hakea pelureita ja mokkea urakalla!

Jouni

Ai saakeli, tässähän voi olla kalpan pelikin... no eiköhän se perjantaina jo tampereella ratkee!

dieselillä oli 2 mokkee tulossa, niin toinen tulee meille

Arto k jonossa

Jarno

Toma jonossa

Merkatkaas loputkin ilta

Lue loput viestit

Tosiäijät Ry

Puheenjohtaja / Joukkueen johtaja:  Harri Leinonen, leinonen.h.a@gmail.com, 044 722 7068

Varapuheenjohtaja / Rahastonhoitaja: Jouni Koistinen, jokoisti@gmail.com, 0400 014 011

Hallituksen jäsen: Jukka Remes, jukka.remes@hotmail.com, 044 070 4060

Kotipelit pelaamme useimmiten Tuplajäillä Lippumäessä

Harkat tiistaisin 21:00 ja torstaisin 22:00 Toivalassa. Joukkueeseen ei etsitä aktiivisesti uusia pelaajia, mutta sopivan pelaajan kohdalla katsotaan tapauskohtaisesti 'try outin' kautta. Jos olet kiinnostunut tulemaan vierailijaksi vuorolle, voit olla yhteyksissä joukkeen johtoon, vierailijat ensisijaisesti Jouni Koistiseen, jos treenipäivän iltana on alle 20 kenttäpelaajaa, voidaan ottaa vierailaijoita mukaan. Vierailijat ilmoittautuminen aina joukkueen kautta.

Tosiäijät, maksut:

1) Kuukausimaksu on 65€ / kk, sisältää kaikki treenit (ei pelejä)
2) Kertamaksu treeneistä on 11€ omilta (ellet maksa 65€/kk maksua)

3) Sarjamaksu 60€ / kausi / pelaaja, maksetaan kauden alkaessa.

4) Sarjapelit 11€/peli kaikilta.

5) Vierailija maksu 10€

Edellisen kuukauden maksut maksettava viimeistään seuraavan kuun alussa. Eli tammikuun 2021 maksut tulee maksaa viimeistään 1.2.2021.

Omaa maksuaan voi maksaa myös Liikunta- ja kulttuuriseteleillä, toimita ne Jouni Koistiselle, jokainen seteli valmiiksi nimettynä. Jos käytät sähköisiä liikuntasetelimaksuja, niin maksun vastaanottaja on Tuplajäät Oy, toimita tällöin esim. kuvakaappaus maksusta Jouni Koistiselle.

Tilinumero FI22 5600 0520 2910 41
Käytä maksamiseen viitenumeroa 5555

-Vierailija maksuissa, käytä maksamiseen viitenumeroa 2244

-Avustuksissa ja talkoiden tilityksissä käytä viitenumeroa 7799

-Paita jne hankinnoissa käytä viitenumeroa 5500

Vierailijamaksut kerää ensisijaisesti joukkeen hallitus, Jouni, Harri tai Jukka, meidän kaikkien poissa ollessa kuka tahansa joukkueen jäsen. Anna tällöin käteiset myöhemmin hallituksen jäsenelle tai maksa kerätyt maksut joukkueen tilille (muista käyttää vierailija viitenumeroa tuolloin). Vieraat voivat maksaa myös mobilepayllä Jouni Koistisen numeroon 0400-014011. Vierailijalle voi myös antaa tilinimeron ja viitenumeron jos haluaa maksaa itse suoraan sinne, ensisijaisesti kuitenkin aina käteisellä tai mobilepayllä heti vuorolla. Joukkueen omat jäsenet ei mielellään mobilepayllä, vaan aina maksut tilille, tämä helpottaa maksujen automaattista tarkistusta.